Äitin kans lähdettiin etsii vielä jotakin joululahjoja tänään. Ensin kierreltiin lelukauppoja joka oli raskasta.No tarttuhan sitä vielä mukaan lisää leluja Maxille ja Milenalle.No sit suunnattiin Stocmannille josta ostettiin mulle Puman huppari. ( hyvä kun tietää jo jotain lahjoi valmiiks ) Sit äiti lähetti mut jonnekki kahvilaan juomaan kahvia. No tietty menin, koska se lähti etsii mulle jotain lahjaa vielä. No sitten istuskelin laten äärellä ja katselin muitten ihmisten joulukiirettä.Samalla Laura astu kahvilasta sisään. Juoksin samantien halaan häntä. Hetken me siinä juteltiin ja se kerto sen matkasta. No sit sen piti jatkaa matkaa ja luvattiin soitella.Pian äiti soitti, että mun pitää tulla hakeen Max, kun isä lähti Milenan kans käymään lääkäris, kun se valitteli korvaansa.No sit mä sain Maxin seurakseni.Juotuani laten päätin et lähdetään katsoo vähän joululahjoja kavereille. Tulin just kampista sisään ja aloin hiukan riisuu Maxilta turhia vaatteita.Yhtä äkkiä takaani kuuluu : sä olisit hyvä äiti. Käännyin ja näin Eliaksen virnistämässä takanani. Hän halas mua ja naurahdin. Samantien hän kysy myös et onks mul parempi fiilis. Enpä mä sit tiennyt mitä vastata niinpä sanoin vaan et joo.Elias kysy saako kierrellä hetken meidän kans.Sen aikaa, kun Elias oli mukana mul oli jotenki parempi fiilis ja turvallinen olo. Mitä tää tarkottaa ?