Heräsin aamulla ennen kahdeksaa, kun äiti tuli herättään.Äiti ei suostunut vieläkään paljastaan mitään mulle.Puin nopsaa farkut ja siistin neuleen.Äiti toi mulle patongin et söisin sen autos nopsaa.Jo joskus puoli ysi piti lähtee.Vasta ulko-ovella tajusin, että meitsi on lähös jonnekki, koska ovel mua odotti matkalaukku.Halasin vielä kaikkia paitsi äitiä,koska se mua lähti jonnekki viemään.Olin ihan kujalla ihan oikeasti.No sitten hetken kuluttua olin lentoasemalla.Äiti anto lipun mulle käteen ja sano että sä lähet nyt neitiseni pohjoseen sille sun kundille käymään ja et se on sopinut sen perheen kanssa, että oon siellä tiistaihin asti.Kiljasin onnesta ja halasin äitiä.No pian tajusin istuvani jo koneessa.Olin ihan sairaan onnellinen ja ilonen.Toivottavasti äiti nyt pakkas mulle oikeat kamat mukaan aattelin.No pian olinkin jo Oulussa.Saku oli mua vastassa perheensä isän ja äidin kanssa.Samantien kun näin ne niin halasin heti.Halailtiin siinä sit aikamme ennen ku lähdimme hakeen kamojani.Saku kanto mun kaikki kamat.Kauhee sää oli Oulussa mut onneks niitten sairaan ihana maasturi oli ihan lähellä.Nyt sit istun autossa ja dataan kun mul on kannettavani mukana.Saku nukahti ku sil oli aikanen herätys, mut mua ei väsytä yhtään.Ei pitäs enää olla kauhen pitkä matka.Ihanaa.Oon vaan koko automatkan kuunnellut vähän musiikkia iPodilta ja sit jutellut Sakun ja sen vanhempian kans. : ) OON IHAN SAIRAAN ONNELLINEN <3
Ps.Namskis käytiin Oulus ravistolas.Viel tunti kestää ajaessa.Sakuheräileee<3