Olin pukeutunut mustiin dieselin farkkuihin ja mustaan olkaimettomaan toppiin jossa oli hiukan paljetteja.Laitoin vielä villatakin päälle.Jalkaan sujautin ruskeat nilkkurit missä oli hiukan korkoa.Puin benettonin villakangastakin päälle ja otin laukun.Ovikello soi samassa.Elias tuli hakemaan minua.Lähdimme jonnekkin ravintolaan jossain söin kanapastaa.Sieltä suuntasimme niihin Eliaksen kaverin bileisiin.Siellä oli aika paljon ihmisiä.Joitakin tunsin.Tunnelma oli ihan hyvä. Elias lähti hakeen meille juotavaa.Yhtä äkki alkoi kuuluun yks biisi jonka Saku joskus soitti mulle kitaralla.Mä vaan halusin äkkiä pois ja menin eteiseen ja otin takin.Elias tuli perässä. Se kysy heti et mikä mul on . Vastasin tietty, että ei mikään. Sit se huusi, että onks mun pakko roikkua Sakussa ja , että se ei ansaitse mua ja et mun pitäs jatkaa elämää.Kiljuin sit siinä keskellä tietä, että kai mä saan tehdä elämälläni mitä tahdon ja et mitä se ketään liikuttaa.Elias juoksi mut kii.Hän käänsi mut ja halas mua.Sit se sano : Ei sua ole ennenkään kukaan pystynyt kaataan.Sori toi mitä sanoin. Mut muista et mä sua aina rakastan.