Vaivauduin meneen kouluun tänään vaikken yöllä nukkunatkaan ollenkaan. Ekalla tunnilla mulle tuli sairaan paha olo ja oli pakko päästä vaan vessaan.Juoksin luokasta suoraan vessaan opettaja perässäni.Oksensin.Sain luvan lähteä kotiin, mutta tietty kukaan ei päässyt kuskaan.Niinpä soitin Eliakselle , joka vasta heräsi puheluuni.Hän samantien lähti hakemaan mua mopoautollaan vaikkei se nyt enää kovin turvallista ollut.Makasin vaan vessan lattialla siihen asti kun Elias tuli hakeen mut.Hän otti mun ulkovaatteet ja puki mulle ja saatto mut sen "autolle". Yritin saada hänet viemään mut kotio , mutta ei. Hän vei mut niille taas kerran.Tällä kertaa en itkenyt.Musta vaan tuntu niin väärältä, kun istuin Eliaksella ja olin vaan hiljaa.Elias laitto jonkun leffan pyöriin ja seuraava muisti kuva oli, kun heräsin Eliaksen kainalosta leffan lopussa.