Kylmä viima puhalsi paljaisiin käsivarsiini.Päätin mennä takaisin sisälle musiikin pauheeseen.Ystävät tulivat juttelleeen ja kerroin lähteväni hakemaan juotavaa.Kaadoin lasiin juotavaa ja istahdin jakkaralle.Keittiöön astui kundi.Ehkä joskus oli ennenkin jutellut sille.Sen tiesin vaan,että futista se harrastaa ja kuulemma hyväkin siinä.Kysyit mitä mä istun siinä enkä oo kavereitteni kanssa.Hymähdin vaan.Istuit mun viereen toiselle jakkaralle.Esittäydyit mulle ja nimesi oli Alex.Tiesinhän mä sen,mutta enhän mä nyt sitä ääneen sanonut.Kysyit,että harrastanko vielä balettia.Kerroin selkäasiani ja ihmettelin mistä sä oot musta noin paljon kuullut ku tiedät must.Kerroit omasta futisurastasi ja hymähdin,että eihän urheilijat juo.Esittelit lasisi sisällön joka sisälsi Fantaa.Pelkkää fantaa.Nauroin sulle.Olit hauska.Pyysit mua tanssii.Hetken mietiskeltyäni suostuin.Tanssittuamme vietimme iltaa aika paljon yhdessä.Juuri,kun olit lähös tulit sanoo,että tuu katsoo joskus mun peliä.Vastasin myöntävästi.

Lauantai iltana saunasta tultuani puhelimeeni oli soitettu sekä jätetty viesti vastaajaan.Se oli Alex joka pyysi mua sen peliä katsoo sunnuntaina ja sen jälkeen kahville jos mua kiinnostas.En kuitenkaan soittanut sille,mutta ilmaannuin kentälle kyllä.

Ilmaannuin kentälle punaisessa benettonin villakangastakissa,mustissa farkuissa,neuleessa ja nilkkureissa.Pelasit hyvin.Teit maalin.Oikeastaan en nähnyt maalia,koska puhuin Millan kanssa puhelimessa hänen epäonnistuneesta suhteesta,mutta sit päätin taas keskittyä peliin.

Pelin jälkee odottelin sua ja tulit hyvännäköisenä kopista pelikassisi kanssa josta kuulu muitten jätkien huutoo.Hiuksesi oli vähän kostean näköiset, mutta siiryimme silti ulos pakkaseen.Isäsi oli vastassa joka otti pelikassisi ja heitti meidät läheiseen kahvilaan.

Istuttiin lämpimän kaakaon ääreen ja juteltiin.Olin aatellut,että olet sellanen pinnallinen ison egon omistaja.Myönnän,että olin väärässä.Oikeesti tunnuit tosi kivalta.Tosi ihanalta.Ehk eka Sakun ja mun eron jälkee jonka kans tunsin jotain.Olit sellanen reilu.Et puhunut ittestäs vaan halusit kuulla musta.Et pöhkeillyt tekemällä maalillasi vaikka kehuin sua.Olit vaatimaton.