Oltii äitin kans ruokakaupas.Menin ottaa vuoronumeron ja jäin odottaa vuoroani.Tulit ja pamautit kätes olkapäälleni.Pelästyin.Hyvä etten kiljassut.Se oli Elias.Halasit mua ja pyöritit ilmassa ja ihmettelit miksei mua ollut näkynyt.Nauroin sulle.Olit hassu.Tottakai mua oli näkynyt.Joka päivä.Tirskuimme aikamme ennenkun oma vuoroni tuli ja Elias häippäs omille teille.Illalla olin saanut viestin. Se oli Alexilta.

Siinä luki:

Hei Emppu! En mä tahdo tulla sun ja Eliaksen välii mitenkää.Luulin et olitte vaan hyvii frendei mut ootte te enemmän.Ehkä me sit vielä joskus.

Alex

Soitin sille.Sain suostuteltua sen ulos mun kaa puhuun.Sain äitiltä kyydin sen kodille ja heti kun näin sen niin halasin sitä.Halasin kunnolla.Kyynel vierähti mun silmästä.Kerroin sille miten asiat oli.Mun ja Eliaksen ystävyydestä ja Sakusta.Se ymmärsi mua.Kuunteli ja lohdutti.Halattiin uudestaan.Siirsit mun hiuksii.Halasit mua kovempaa ja suutelit mua.

Nyt mä sit oon Ruotsissa laskettelemassa äidin,isän ja Milenan kans.Meil on oma mökki täällä.Tultii eilen.Mietityttää tää yks jätkä.Mitähän me nyt sit ollaan.Ollaaks me nyt pari vai ei.Pitäs selvittää.

Tää on mun siis toinen viikko lomaa jos en oo muistanut kertoa.Eka viikko meni kotona,mut vanhemmil loma nyt vasta niin siks oon ruotsis nyt tän viikon.Sain siis koulusta toisen viikon lomaa.Tässä sitten kaks viikkoo lomaa ja sit kouluu!:(

KUUlemisiin!(: