Mä en jaksa ihmisiä. Onks niitten pakko sekaantua toisen elämään ? Onks pakko juoruta valheita. Ne tulee oikeesti omaan nilkkaan joskus. Miks oikeesti ihmiset on tollasia? Eikö niil oo muuta elämää ku juoruta muista. Rasittavaa sellanen. Miten joku ihminen voi sanoa, että sama tyttö oli kahden kanssa yhdessä yhtä aikaa jos ei tiedä asiasta mitää? Miten joku voi olla sellanen.Jos kuulee juorun nii miksi sitä pitäisi jatkaa? Onks siinä hei mitään järkee ? Menkää joskus itteenne ja miettikää voiko joku juoru pitää paikkaansa!