Oikeesti koneaika on ollut tosi vähäistä mitä oon koneel istunut. Nyt ku kesä tulos ni oon kokoajan menos tai lukemas kokeisiin ja tekemäs lopputöitä.Kädet täynnä hommaa.Oli kyl aivan ihana vappu,yks parhaista.Oltiin siellä kylpyläs ja tultiin lauantai iltana kotiin.No sit mentiin lauantai iltana Alexin kans jonnekki bileeiisiiin ei siel me kuitenkaa kauaa jaksettu olla ni eksyttii meille nukkuu onneks.

No sunnuntaina meillä oli sit kotileikkiä : D okei mä tarkennan.Oltiin hietsus istuskelemassa minä,Alex ja mun pikkuveli Max.No sit syötii kaikkii eväitä ja kaikkee pelailtiin siinä menikin sunnuntai päivä ja sit sunnuntai ilta meni kokeisiin lukiessa:(

Saku soitti mulle muuten vappuna.En ollut miettinyt sitä pitkään aikaan.Huoneestanikin on hävinnyt mun ja Sakun yhteiskuvat ja tilalle tullut mun ja Alexin kuva.Oon päässyt yli Sakusta,mutta joku vielä täs on.Oonko hirveä ihminen? ENKÄ MÄ VOI UNOHTAA ASIOITA JA NAUTTIA TÄSTÄ MITÄ MULLA ON?!??! Kyl mul kyynel tuli ku lopetettiin.Näin vaan on parempi.